muiLina Facebook'e

Privatumo politika

1. Klientas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose Taisyklėse nurodytais atvejais ir tikslais.

2. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui.

3. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.

4. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.

5. Klientas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti jokiai trečiai šaliai. Pažeidus šią Taisyklių sąlygą visa su tuo susijusi atsakomybė tenka Klientui. Klientas sužinojęs apie jo prisijungimo duomenų atskleidimą nedelsdamas apie tai informuoja Pardavėją, kuris atsižvelgdamas į Kliento pranešimą užblokuoja Kliento prisijungimą. Dėl pakartotinio Kliento registravimo šalys susitaria atskirai.

Prekių pristatymas

Prekės siunčiamos per Lietuvos paštą Lietuvoje ir visame pasaulyje.
Pakavimo ir siuntimo paštu Lietuvoje kainos:
Iki 500g – 2,5€
500g-1kg – 2,60€
1kg-2kg – 2,70€
Virš 2 kg – 4,70€
Dėl tarptautinių užsakymų susisiekite su mumis el. paštu lina@muilina.lt
Visos siuntos siunčiamos registruotu pirmenybiniu paštu.
Všį Muilina už prekių pagaminimo kokybę, pagaminimo terminą ir paruošimą išsiuntimui atsakinga tik iki tol, kol užsakymas atiduodamas pašto tarnyboms.
Všį Muilina neatsako už pašto tarnybų darbo kokybę bei pristatymo terminus.
Vadovaujantis Lietuvos pašto žalos atlyginimą reglamentuojančiais dokumentais, už prarastą registruotąją korespondencijos siuntą atlyginamos dvigubos siuntos siuntimo išlaidos. Siuntos vertė nėra atlyginama.

Prekių garantija ir grąžinimas

Vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo", jei pastebimas prekės trūkumas, kliento pageidavimu šis trūkumas arba pašalinamas, arba prekė pakeičiama, arba prekė grąžinama, atgaunant visą jos pirkimo kainą. Garantija netaikoma prekėms, kurios sugadintos dėl netinkamo naudojimo, taip pat prekėms, sugadintoms siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
Jei Jūsų netenkina įsigytų prekių kokybė ir norite jas grąžinti, prašome susisiekti su mumis.  
Visos pretenzijos dėl užsakymo, priimamos per 7 dienas nuo užsakymo išsiuntimo.
Grąžinti galima tik standartines el. parduotuvėje užsakytas prekes, gamintas ne pagal individualų užsaktmą.
individualūs užsakymai atgal nepriimami.
Všį Muilina už prekių pagaminimo kokybę, pagaminimo terminą ir paruošimą išsiuntimui atsakinga tik iki tol, kol užsakymas atiduodamas pašto tarnyboms. Všį Muilina neatsako už pašto tarnybų darbo kokybę bei pristatymo terminus.